WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 27 April 2012 | 10:25 | 0 Atasinchi

Bismillahirrahmanirrahim ;'/

Mohammad Rahmad b. Shuib 
Hi, Awak. Ni surat buad awak lagi, sekarang dah duabulan saya hidup tanpa awak, saya tak tahu kenapa sampai sekarang saya masih takdapat lupakan awak sedangkan awak dah dapat pengganti saya. Untuk pengetahuan awak, dah dua bula saya single. Saya masih berharap untuk teruskan cerita tentang kitaa >.< 
Biarla orang nak kata apa. Memang sakit bila kita nak melupakan seseorang yang kita sayang. Ya, sekarang saya tengah melalui semua tuu (Y). sakit tau tak hati saya ? sekarang, saya masih lagi PUJA awakk :( Masih lagi cerita tentang awak. masih lagi tulis surat tentang awak. Orang kata saya dah tak sayang awak? Orangtu salahhh! Saya masih sayangkan awak, tapi awak dah ada pengganti saya, and sekarang awak tengah bahagia and awak mintak saya tak ganggu hubungan awakkan ? K cunn :* saya takkan pernah ganggu awak, and saya dah buang awak jauh jauh, saya dah buang semua tentang Buncet jauh jauhh >.< saya tabahkan hati nak buadd semua ni. K sekarang hati duaorang wanita dah awak sakiti, lepas ni siapa lagi mangsa awakk? Ouchhhhh =' 
Tangisan dalam ketawaaaa ;DD 
Klaaa awak, Kita pasrah, kita redha dengan ketentuann Ilahi. Semua ni saya anggap ujian hidup ;D
Tak bermakna saya takde awak, saya tak boleh hidup kan? K i'm Try with new Life.
NewLifeNewLifeNewLifeNewLifeNewLifeNewLife :D


PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Raihana Bt Rosli.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.< Enjoy it .
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

Put your shoutbox code here.